Friday, August 17, 2012

BFSS


Ukhwah itu bkan terletak pada pertemuan ..bkan pde manisnye ucapan di bibir..tp pde ingatan seseorang terhadap saudaranya di dalam doanya....


IMAM AL-GHAZALI



DOAKU UNTUKMU SAYANG



Kau mau apa, pasti kan ku beri



Kau minta apa, akan ku turuti



Walau harus aku terlelap dan letih



Ini demi kamu sayang




Chorus



Aku tak akan berhenti



Menemani dan menyayangimu



Hingga matahari tak terbit lagi



Bahkan bila aku mati



Ku kan berdoa pada Ilahi



Tuk satukan kami di surga nanti




Tahukah kamu apa yang ku pinta



Di setiap doa sepanjang hariku



Tuhan tolong aku, tolong jaga dia



Tuhan aku sayang dia




Aku tak akan berhenti



Menemani dan menyayangimu



Hingga matahari tak terbit lagi



Bahkan bila aku mati



Ku kan berdoa pada Ilahi



Tuk satukan kami di surga nanti




(Tuhan tolong aku, juga jaga dia



Tuhan ku pun sayang dia)




Aku tak akan berhenti



Menemani dan menyayangimu



Hingga matahari tak terbit lagi



Bahkan bila aku mati



Ku kan berdoa pada Ilahi



Tuk satukan kami di surga nanti


dedicated to all  my best frenz sampai syurga













*TANGAN AKAN BERHENTI MENULIS TIKA PENAT NAMUN HATI TAKKAN PERNAH LUPA UNTUK MENGINGATIMU SEBAGAI SEORANG SAHABAT SEJATI SELAGI IA MASEH BERDEGUP....











































SABTU 
18 OGOS 2012

(TIKA AIRMATA MENGALIR MAMBACA INBOX FB DGN AMMAR DAN MSJ MALLINA)

ADAKAH ANDA TAHU BAHAWA SAYA MENYAYANGI ANDA??
*MALLINA
*AMMAR

No comments:

Post a Comment